Oral Academy Bulgaria е една съвременна платформа за комуникация между колеги. Тя е една нова среда за обмяна на опит и идеи. Създадена е от млад колектив и цели скъсяването на разстоянието между денталните лекари във виртуалното пространство, както и взаимопомощ между тях при по-трудни клинични случаи.
Платформата има действаща фейсбук страница, където се обявяват основните публикации и новини, както и шест групи разпределени в шест направления. Група за еднодонтия с име “Oral Academy Endo”, група за орална и лицево-челюстна хирургия и патология с име “Oral Academy OMFS”, група за ресторативни възстановявания, протетична рехабилитация на дъвкателния апарат – съответно “Oral Academy Restorative”, група за ортодонтия - “Oral Academy Orthodontics”, група за маркетинг и управление на денталната практика "Oral Academy Management" и не на последно място – група за пародонтология и дентални импланти “Oral Academy Perio and Implants”. В страницата вече са публикувани много полезни материали, които се свалят безплатно. Някои от тях са анкетни листове за оценка за медицинския статус на пациентите, различни информирани съгласия, кратък справочник с антибиотиците, които се използват при одонтогенните инфекции, схеми за борба с анафилактичен шок и много други.
Сайтът на платформата е вече факт – https://www.oralacademy.bg . Очаквайте постепенно представяне на целият ни екип, който се състои от специалисти от цяла България.
Според Европейската харта за правата на пациента, всеки доктор е задължен да предоставя информирано съгласие на тези, които лекува. Много от процедурите са строго специфични и имат специфични усложнения. Такова е ортодонтското лечение.
Социалните мрежи се използват ежедневно от повече от 2 милиарда души. Facebook държи около 18% от пазарните дялове на тези мрежи. Това прави платформата особено ефективна по отношение на маркетинг и реклама. Ако вече сте създали профил на вашата дентална практика в тази мрежа, то вероятно сте се запознали с нейните основни маркетингови опции и знаете, че част от тях са платени, а другите се основават на т. н.„organic marketing„, включващ всички методи и похвати за презентиране на профила ви безплатно.
Повечето онлайн социални мрежи продължително време насърчаваха органичния маркетинг, за да увеличат броя на потребителите си. В последните години обаче бизнес стратегията им се промени в посока „ плати – играй”. Особено силно това се отнася за Facebook, които постоянно променят своите алгоритми, намалявайки процентния дял на органичния маркетинг и увеличавайки този на платения. Какво ще означават тези промени през 2018г. за онлайн активните дентални практики, целящи да постигнат инвестиционна възвръщаемост от социалните мрежи?
Най – добрите маркетингови стртегии за развiтие и реклама на денталните практики включват множество разнообразни методики, като създаването на уникално и запомнящо се лого, медийна реклама с кратък и информативен текст, изграждане и поддръжка на богата база данни на пациентите, поддръжка на дентален бюлетин.
Но освен посочените основни елементи, необходимо е да обърнем внимание и на дизайна на кабинета, който особено в последните години търпи силни изменения към по – разчупени и новаторски решения. Смело можем да заявим, че все повече от съвременните дентални практики излизат рязко от добре познатия „стар”, косервативен дизайн и изглеждат все по – различно, което ги отдиференцира една от друга и подсказва елементи от същността и качествата на притежателя й.
Според Европейската харта за правата на пациента, всеки доктор е задължен да предоставя информирано съгласие на тези, които лекува. Много от процедурите са строго специфични. Такава е процедурата за екстракция на зъб.
Според Европейската харта за правата на пациента, всеки доктор е задължен да предоставя информирано съгласие на тези, които лекува. Много от процедурите са строго специфични.